Hirdetmények, Koronavírus, Közlöny

Tájékoztatás

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Szarvasi Polgármesteri Hivatalban a koronavírus járvánnyal összefüggésben járványügyi megfontolások miatt, megelőző intézkedésként a személyes ügyfélfogadást 2020. szeptember 8. napjától visszavonásig korlátozzuk.


Kérjük Ügyfeleinket, törekedjenek arra, hogy ügyeiket telefonon, postai úton vagy elektronikus formában az alábbiak szerint intézzék:

1. Kérelmeiket a Szarvas Város honlapján elérhető nyomtatványokon postai úton az 5540 Szarvas, Szabadság út 36. címre vagy elektronikus úton az alábbi e-mail címek valamelyikére küldjék meg:

  • Szarvas Város Polgármesterének: polgarmester@szarvas.eu
  • Szarvas Város Címzetes Főjegyzőjének: jegyzo@szarvas.eu
  • szociális és hatósági ügyekben: hatosag@szarvas.eu
  • adóügyekben: adocsoport@szarvas.eu

2. Az ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleink részére a honlapról is elérhető E-önkormányzati portálon keresztül biztosított az ügyintézés (https://e-onkormanyzat.gov.hu).

3. A portán kihelyezett, az ügyintézéshez szükséges (a honlapon is elérhető) nyomtatványokat kérjük otthon töltsék ki és a bejáratnál található ládába -borítékban vagy lefűző tasakban – helyezzék el. A nyomtatványokon kérjük tüntessék fel elérhetőségeiket (e-mail, telefonszám).

4. A helyi adókkal kapcsolatban kérjük kizárólag telefonon vagy elektronikus úton érdeklődjenek.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az e-önkormányzati portál használatával lehetőségük nyílik arra, hogy a kiválasztott önkormányzat felé az adó- és illetékfizetési kötelezettségüket elektronikus úton teljesítsék.

5. Anyakönyvi ügyek intézésével kapcsolatban kérjük vegyék fel a kapcsolatot ügyintézőinkkel az alábbi telefonszámokon, vagy az anyakonyv@szarvas.eu e-mail címen:

  • 66/311-122/133mellék
  • 66/311-122/134mellék
  • 66/311-122/140mellék

Amennyiben további kérdésük merül fel, kérjük hívják a 66/311-122-es telefonszámot. Megértésüket ezúton is köszönjük!

Szarvasi Polgármesteri Hivatal