Hírforgó

Országos döntőben a Körös-menti TDM Szarvas és térsége népszerűsítéséért végzett kampánya

Rangos turisztikai versenyben került az ország legjobbjai közé a Körös-menti Turisztikai Egyesület (TDM). A szarvasi központú egyesület elmúlt éves kommunikációs tevékenységét mintegy 60 nevező közül válogatta a legjobb pályázatok közé az Iránytű 2015 turisztikai kommunikációs verseny zsűrije.


korosmenti_tdmA Körös-menti Turisztikai Egyesület az elmúlt években komoly erőfeszítéseket tett Szarvas, Békésszentandrás, Kondoros és Csabacsűd turizmusának élénkítéséért. A Körös-menti TDM munkájának eredményeként az elmúlt évben az országos átlagot jelentősen meghaladó mértékben, 14 százalékkal emelkedett a Szarvason eltöltött vendégéjszakák száma az előző évhez képest. A Körös-menti TDM kampánya olyan nevezőkkel együtt jutott a Turizmus Trend / Vendég & Hotel szaklap által meghirdetett turisztikai kommunikációs verseny döntőjébe, mint a Magyar Bocuse d’Or Akadémia a magyar csapatot és a hazai gasztronómiát népszerűsítő kampánya vagy a Nyitott Balaton kampány.

A kommunikációs és marketing szakma vezető médiumai idén tavasszal is meghirdették az Iránytű versenyt, amelyben az ország turisztikai életének szereplői küldik versenybe a legjobb kommunikációs kampányokat.

A Körös-menti TDM tavaly szinte valamennyi médiafelületen erősítette jelenlétét. A TDM elmúlt éves kommunikációs kampányában olyan emlékezetes akciók szerepeltek, mint a Gasztrocsütörtök sorozat az egyesület Facebook-oldalán, a Körös-menti Kvízóra játéksorozat, a Nagy Programválasztó Szerda, egész éven át tartó sajtójelenlét, vagy az okostelefonokra letölthető virtuális Körös-menti idegenvezető, a Pocket Guide alkalmazás.

A Körös-menti TDM kommunikációján a turisztikai egyesülettel a Wolf Kommunikáció dolgozik, az ügynökség a pályázat összeállításában is közreműködött.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ